Ahad, 12 April 2009

dari meja "ed_tor"


salam perpaduan pada anda semua.

kepada pelawat blog ini, jangan malu untuk menaip atikel yang menarik k.... aku pun bukan taip yang menarik2 pun, just buat kwn2 gembira bila membaca blog ini (menyampah pun ada). tak kisah lah, yang penting korang faham dengan perasaan aku yang sedang merundum mencari arah tuju ini. jadi sesiapa yang sudi menerima aku, plz bagi no hp. hehehe.... (mesti ada rakan2 yang jeles bila aku ckp mcm nie kan)...

untuk kedua kalinya, ajak lah kwn2 lain untuk menghidupkan lagi suasana blog kita ini (bukan menghidupkan api kemarahan aaa). sebarang maklumat yang ingin disampaikan, sampaikan je lah. tak payah minta kebenaran dari kedua ibu bapa pun. tapi kalau maklumat tersebut ada unsur2 menjatuhkan aku,... senang jer... aku delet je... tak pun aku repot polis yang dah pencen... hahaha

kesimpulannya, majulah sukan untuk negara. (aku berjaya buat 2.4mile test 3 pusingan 15minit). dulu 1 pusingan pun tak sampai... hahahah.....

sekian terima kasih...
(tanda tangan dan cop rasmi tidak diperlukan untuk blog ini)

aku yang kesepian.....
(seperti dalam gambar)

by : ed

Tiada ulasan:

Catat Ulasan