Selasa, 14 April 2009

penganti baru

ucapan tuan pengerusi editor baru :


aku tau ramai yang tidak mengenali diriku ini, jd itu biarlah rahsia. biar ct ja yang tau. apa yang nak aku harapkan sepanjang perkhidmatan ini adalah, tanamkan sifat yang bek2 ja ya....

sebenarnya topeng nie aku jumpa kat bundle seksyen 15... jd aku pakai ler... tak sangka pula dilantik jadi ketua blog ini... wow....

jadi yang pastinya korang belum tau siapa aku yang sebenarnya.... so agak2 lah.....

jgn buat aku jd murkah... nanti aku fire korang... baru padan muka korang.

ok cukup lah setakat ini... nanti jeles pula edtor lama kita tu...

salam pertugasan baru.....

yang benar : rahsiah

2 ulasan:

  1. Mcm menarik plak aku tengok topeng ko tue? mana dapat? aku pon mcm nk pinjam jgak la.. :p

    BalasPadam
  2. Mcm menarik plak aku tengok topeng ko tue? mana dapat? aku pon mcm nk pinjam jgak la.. :p

    BalasPadam