Jumaat, 31 Julai 2009

.: Pertandingan Gubahan SKKM :.

Salam...

SK Kg Medan, Banting ada buat pertandingan gubahan... so most of the cikgu-cikgu sekolah tue masuk ler sama... ada yg buat mcm hantaran kawin... cantik dan menarik...klu ada sesaper yg berkenan nk tempah, inform ler.. mana tau kan... LOLz... tawaran ini termasuk kepada mereka-mereka yg rasa mcm nk kawin lg...kui kui... but guys, nk tempah kena tnyer cikgu2 yg buat nie ler... aku pon tak tahu saper yg buat.. huah..




Regards,

Mr Bro Rj.

Khamis, 30 Julai 2009

.: Mural Oh Mural :.

Salam semua...

Aku dan Noraini ditugaskan oleh Ketua Panitia PJK kitorang utk lukis mural... huhu... susah giler.. kitorang mana la ada seni melukis nie... dekat 2 minggu jugak nk siapkan benda alah nie... susah dowh!!! hahaha.. tp menarik... korang pun aku rasa ada kena buat jugak kn...? kongsi ler hasil kerja korang sama... k?



Selasa, 28 Julai 2009

.: Breaking Praktikum News!! :.

Salam semua kengkawan... kabare..? waras...? wes mangan...? *bahasa jawa...

aku kt cnie nk kongsi sesuatu dengan korang... ada kawan kita nie (Noraini, bukan nama sebenar) dapat HP baru... canggih... ada 3G... hebat... hadiah dari seseorang... :) nak tahu dari saper, kena tanyer tuan empunya badan...

dan gosip terbaru... aku dengar ada sorang kawan kita nie yang buat praktikum kat salah sebuah skolah di ampang.... ada aweks!!!!!!!!!!!! ustazah!!!!!!!!!!!! betul ker? harap2 jadik ler erk? go ahead bro!!! kami akan support!!! all da best...

Regards,

Mr Bro R.